sâmbătă, 8 octombrie 2016

PRIZONIERA


Te-am așteptat cu dor să vii iubite 

Lângă mormântul cu numărul impar 
Să stăm în cripta,să ne sorbim cuvinte 
Și să ne plângem pe umăr cu amar 
  
O lună argintată a răsărit iar goală 
Și stelele sunt prinse acum de țărmul mării 
Hai vino lângă mine să scrijelim pe cruce 
O ultimă poveste,apoi te dau uitării 
    
Te-am așteptat cu dor să vii iubite 
Și-am dăltuit stingher o dragoste amară 
Tu lespedea răstoarnă și mă eliberează
Că doar și tu o știi,nu pot ieși afară 

Iar norii au trecut și alții au venit 
Și membrele-mi sunt prinse în mormânt 
Trecut-a vremea toată,păcatu-i ispășit
Dar sufletul mi-e  încă zăvorât 
  
 Plutesc plângând prin cimitirul gol 
 Iar anii au trecut și alții au venit  
 Îndurerată fiind întreb a mia oară 
 Nu înțeleg iubite,mi-ai zis că am murit? 







  

2 comentarii:

Unknown spunea...

Zici ca-i eminesciana. Bravo! O ador.

Mira Wolf spunea...

Multumesc draga