joi, 13 octombrie 2016

GHEATA


 În noapte tremurată de iarna unui scâncet 
 Când buzele și gura îmi clănțăne de frig 
 Zăvorul de la ușă l-am coborât deodată 
 Și viforul de-afară mă face ca să strig 

Pe marmura cea rece pășit-am speriată 
Doar pletele bălaie îmi sunt îmbrăcămintea 
Și te-am văzut la geam cum așteptai cu poftă 
Să-mi dănțuiești în trup și să-mi sucești iar mintea 
  
 În noaptea friguroasă a visurilor toate 
 M-am prăbușit în tină iar mâinile-mi sunt reci 
 Și te-am simțit la sân cum mă stârneai nebune 
 Dar te-am împins zicând “E vremea ca să pleci” 
  
 Pe patul de mătase m-ai îmbrâncit sălbatic 
 Și am căzut pe spate cu doritoare coapse 
 Iar tu coperământ pe șoldurile goale 
 Lăsata-i doar un tremur și mădulare stoarse 
  
 În noapte încercată de gheața cea dintâi 
 Aflat-am mistuirea ce o doream demult 
 Și am rămas tânjind la părăsitul geam 
 O amintire surdă a trupului gemând 



  

  

Niciun comentariu: