miercuri, 10 ianuarie 2018

KARMA


Nu vreau sa mai jucam spanzuratoarea...
E dureros si gatul se frange.
Stai jos, nu vorbi si priveste-mi splendoarea
Am inima scaldata in sange.

Imi desenezi dorinte si spasme
Nu sunt mainile tale, de ce ai tradat?
Iubite...esti fals...iti simt miscarile
De ce in sfintenii esti plin de pacat?

Nu vreau sa ne mai jucam impreuna
Esti plin de mandrie...pe buze minciuni
Sunt goala in suflet si nuda deodata
Nu vreau sa aud...nu cred in minuni!

Stii, ma gandeam ca deodata esti fad
Te voi decora cu multe otravuri
Durerea e mare...preludiul...de vrei
Putem sa-l incepem in iad.

Iar mi-ai crestat mainile cu lama racelii
Mi-ai picurat venin pe-ncheieturi
Am inceput sa tremur pe umerele tale
Si sufletul mi-e plin de vergeturi.

Stii, ma gandeam ca deodata esti mort
Ca roata destinului mereu e patrata
Si poate respir dar nu mai sunt eu...
Iar tu vei plati...odata si-odata.


Niciun comentariu: