duminică, 15 octombrie 2017

OGLINDA



S-au secerat holdele sclerozate de timp
Granarul care ma hranea s-a ostenit prematur
Neghina din noi a scobit rana mea
Ne-am devenit calai in clinchete de clopot.

Robotica iubire se naste cenzurata de o frica
Coardele pianului intern ne-invata dizarmonic
Copertile romanului scris impreuna ne divid
Povestea se incepe cu un prolog stupid.

Mijind pervers din genele subtiri
Jungherul a taiat in doua ombilicul
Nu pot sa te mai tin in pantecul meu supt
Nu pot sa te mai vreau neintrerupt.

S-au secerat holdele atinse de cel Rau
Pleava dorintelor ne-a ars la capatai
In prima noapte a sufletului meu naiv
Ti-ai scris si rana-n cer pe ultimul calcai.

Praful si pulberea ne seaca de sperante
Arcusul combatut de degete tresare tulburat
Ne vrem unul pe altul la fel ca doua lemne
Am ars la fel ca pleava, am ars neincetat.





Niciun comentariu: