duminică, 25 iunie 2017

IMBRATISARE AMARA


In noaptea asta mor in bratele tale reci
Da,sunt hade fiindca le cersesc imbratisarea
Cu degetele lungi mi-ai desenat pe umar constelatie
Si unul langa altul,satui sa fim cazuti din gratie
Ne-am adancit in locurile goale,dar pline de nimicuri
Din buzele cu sange ne curg stihuri...
Batand anapoda ne auzim inimile cerand
Un gand misel imi apasa de zor tamplele
Ma cuibaresc inca la pieptul tau egoist
E trist,mi se pare ca au trecut cateva ere
Dar geamurile inca au pe ele aburii rasuflarii.
In noaptea asta vei pleca din bratele mele calde
Trunchiat si satul sa retraiesti aceeasi zi obosit
Ca un Sisif plictisit de povara prea grea...
Oftand,iti aud ultimele vorbe seci
"Sa nu vii cu mine...sa nu ma petreci".
Amara noapte...amar simtamant
Dar inimile urla,gemand.

Niciun comentariu: